Wednesday, January 21, 2015

Γάματα από το μέτωπο 06



Θέλω να σου πω πράγματα
και να σου μιλήσω για τα αστέρια
που τόσο πολύ αγάπησα
και ας μη τα βλέπω σήμερα
εν μέσω συννεφιάς
Γιατί εκεί είναι
και τα θυμάμαι κάθε βράδυ
και ρίγος διαπερνά το κενό μου
ε, συγγνώμη εννοώ το μυαλό μου
Όταν νιώθω υπερένταση
αυτό παθαίνω, μιλάω πολύ
Και κάπου σε χάνω μάλλον
γιατί η προσοχή σου 
μάλλον έχει χαμηλή ανοχή
Και ξέρεις
μονόλογος μπροστά στο καθρέφτη
γίνεται συχνά και από πολλούς
γιατί κανείς δεν έχει μάθει
να μιλάει με άλλους
Όλοι μόνοι
Ο καθένας χώρια
Όλοι ψάχνουν παρέα
Και στην τελική
ο καθένας χώρια
Είναι ειρωνία;
Σπάμε πλάκα μεταξύ μας;
Ωραίο το αστείο σας
αλλά μάλλον δε το έχω καταλάβει
Δεν γελάω σήμερα
Κατέβασα μια μπύρα
χωρίς να έχω φάει τίποτα σήμερα
Και οι σκέψεις μου είναι κάπως περίεργες
Και καθώς γράφω και τα δάχτυλά μου τρέμουν
θυμάμαι πως και εσύ είσαι μόνος
Και εγώ
Εν τέλει γράφουμε ποιήματα
που μας μοιάζουν
Γράφουμε κείμενα
που μας αντιπροσωπεύουν
Και γράφουμε σκέψεις 
που μας κατευνάζουν

Μα πού ένα χέρι να πιάσεις
Ή μάλλον συγγνώμη
πού ένα μυαλό να αγγίξεις;

No comments:

Post a Comment