Wednesday, February 18, 2015

Είκοσι και εννέα


29 περιστροφές γύρω από τον ήλιο
29 χρόνια, συναπτά
116 εποχές
10.500 και κάτι μέρες
Ένα μυαλό
Για το δρόμο
πολύς καφές 
αλκοόλ
και λοιπές καταχρήσεις
Μου λένε πως μεγάλωσα
μα δε φοράω κοστούμι
ούτε πουκάμισο φοράω
Και καθόλου σοβαρός δεν είμαι 
μήδε νιώθω "ενήλικας"
Ένα τζην και ένα μπλουζάκι
και σκισμένα παππούτσια
με μια τσάντα στη πλάτη
και κάμερα μέσα
και μπόλικη μουσική
Ω, τόσο πολύ μουσική!
Μου λένε να βάλω μυαλό
Αλλά ποιός το έχει χάσει;
Και να το βρω εγώ
δε ξέρω τι να το κάνω
Μου είναι λιγάκι άχρηστο
Εγώ έχω όνειρα
Έχω στιγμές και ελπίδες
και μια ουτοπία 
που θε να’ρθει
ή μπορεί και όχι
μα την κυνηγάω
και την προσμένω
Άγγελε, μεγάλωσες
μα εγώ νιώθω ακόμα παιδί
Τι σου είναι οι αριθμοί εν τέλει…
Απλά νούμερα
ξεθωριασμένα για τις παρέες
τις γενικές
και τις προσαρμοσμένες
Εγώ είμαι παιδί

Χρόνια, πολλά.

No comments:

Post a Comment