Sunday, March 1, 2015

Χρονικά περιθώρια



Ο χρόνος, λένε, 
είναι ο καλύτερος γιατρός 
εγώ όμως δεν έχω χρόνο 
για τέτοιου είδους φιλοσοφήσεις
Υπάρχω 
και ζω τη κάθε μέρα καταχρηστικά
Πεινασμένος από ζωή 
παρότι τα 29 μου χρόνια 
σε αυτό το σύμπαν
Αλλά γιατί να προσαρμοστώ; 
Γιατί να το κάνω αυτό 
στον εαυτό μου;
Όρια υπάρχουν 
μόνο στα μαθηματικά
Η ζωή θέλει αναρχία
Και εγώ θέλω τα πάντα
και ξέρεις θα κάνω τα πάντα
για να έχω αυτά που θέλω
για να σε έχω
για να είμαι εγώ
Στα ακουστικά ακούγεται
ένα τραγούδι με ακαθόριστο στίχο
από αυτά που απλά σε ταξιδεύουν
χωρίς να σημαίνουν κάτι οι λέξεις
Τι όμορφο, αλήθεια,
και πόσο συνταρακτικό
ένα τραγούδι το οποίο 
το διαμορφώνει η μουσική του
και το ίδιο σου το μυαλό.
Γλωσσολαλιά
έτσι ονομάζεται αυτή η διαδικασία
Ίσως και οι δικές μου οι λέξεις
κάπως έτσι να βγαίνουν προς τα έξω.
Ας είναι
Έτσι και αλλιώς δεν είμαι ποιητής
πετάω λέξεις από δω και ‘κει
προσπαθώντας να βγάλω νόημα
σε αυτή τη μπερδεμένη ζωή
και ίσως κάποτε
κάποιος να τα διαβάσει και να πει

Ρε φίλε, αυτός, 
αυτό εννοούσε

No comments:

Post a Comment