Wednesday, April 1, 2015

Σκοτεινές αλλαγές



Είναι πια μεσάνυχτα
και πόσο μου αρέσει η νύχτα
Ο σκοτεινός εαυτός μου 
βγαίνει περισσότερο κάτω από τα σκοτάδια
ή απλά φταίει η μπύρα.
Σκατά
Μη λοξοδρομείς ψυχή μου
προσπαθούμε να γίνουμε ποιητές
και δε χωράνε αμφιβολίες
περί του σκοτεινού.
Εγώ βλέπεις ακροβατώ
στο να μη γίνω αυτό που φοβάμαι
Και ξέρεις τι φοβάμαι;
Να μην γίνω απλός άνθρωπος
Εγώ δε θέλω να κάνουμε σεξ 
στις έντεκα στο κρεβάτι
Θέλω να σε ξεσκίσω
στις 5 στο σπίτι του θείου σου
Καταλαβαίνεις που το πάω
Όχι δεν έχω κάβλες
Έχω δηλαδή 
αλλά δεν είναι το θέμα μας
το θέμα μας είναι πιο…
Το θέμα μας είναι η ελευθερία
Ας ξεφύγουμε από τους καθωσπρεπισμούς
Πιάσε το χέρι μου 
και πάμε να λιώσουμε
με βίντεο από ηλίθια ζώα
Ή πάμε στο στέκι
ξέρεις σε εκείνο το κτήριο
με εκείνα τα περίεργα άτομα
να γράψω στον τοίχο με τον μαρκαδόρο
τον στίχο του Μπρέχτ 
που λέει πως 
αν μείνουνε τα πράγματα όπως είναι
είμαστε χαμένοι
Τι λες;
Μου δίνεις φωτιά;

No comments:

Post a Comment